opc_loader

Klachtenafhandeling

Wij willen dat onze klanten 100% tevreden zijn. Mocht u desondanks een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. Klachten kunt u per e-mail kenbaar maken.

De klachtenprocedure is als volgt:

  • Stuur een e-mail naar info@plantenbakshop.nl
  • Vermeld duidelijk uw gegevens
  • Geef het onderwerp van de klacht aan
  • Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk uw klacht
  • Probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden

Klachten worden binnen één week door ons behandeld. Afhankelijk van de situatie informeren wij u vervolgens per e-mail of telefonisch om een passende oplossing aan te dragen of de situatie met u te bespreken.

Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Advies

Onze vermelding op https://www.keurmerk.info

 

Advies nodig over plantenbakken?

NIET GEVONDEN?

Neem contact met ons op en wij regelen het voor u.

Bel me terug Contactformulier